Wings of Desire :-)
26.7.11
جهت ثبت در تاریخ
گمونم بار چهارمه که در دو-سه ماه اخیر خواب دیدم که رفتم تا آبشار نیاگارا سمت امریکا، و اونجا یه پل هست که خیلی هم بزرگ نیست (کلش گمونم ۲-۳ دقیقه آروم اگه راه برم) و تمام حس و آرزو و دلیل بودنم توی خواب اینه که تا وسط این پل برم و از آمریکا خارج شم و به کانادا وارد شم و بعد یکی دو ساعت برم تا به حمید و شیوا در تورنتو برسم. گمونم ناخودآگاهم تمام این چند سال کشف نکرده بود که میتونم این خواب رو ببینم و توی خواب فکر کنم که دارم میبینمشون و بعد از خواب غمناک از نو حالیم بشه که نمیتونم، فعلا.

پ.ن. من در نیویورک هستم و آنها در تورنتو/انتاریو. آبشار نیاگارا در مرز نیویورک و انتاریوست. از نیویورک تا تورنتو کلا با ماشین یا اتوبوس که فراوان میرود ۶-۷ ساعت است، در این حد میسوزم من. بعد روی این پل مزبور یک خطی هست که از آن به بعدش کاناداست و از آن به قبلش آمریکاست. از آن به بعدش پرچم کاناداست و از آن به قبلش پرچم آمریکا و منی که پرچم هیچ سرزمینی را ندارم و فقط میخواهم بروم کسانی را ببینم که دوستشان دارم.
4 Comments:
Anonymous sani said...
:*

Anonymous pooya said...
neveshtehaye maskharato dus daram.
haminjur alaki.
tanx.

Anonymous shabnam said...
manam hamin boodam ta ghable iran raftanam. har shab khabam in bood ke be ye tarighi raftam iran. Freud mige khab ghahi tahaghoghe arezoohaye dast nayaftast. nakhodaghahe adam misaze ke adam kami aroom beshe. vali man har bar deltang tar misham...

Anonymous Nazanin said...
@shabnam, >:D<