Wings of Desire :-)
25.8.09
هفته گرد
هفته ی پيش همين موقع ها بود که چمدانم را برداشتم و در آسانسور گذاشتم. خانه را برای
آخرين بار چک کردم و بو کشيدم و زار زدم و چقدر خالی خانه سخت بود..يک پايم سمت در بو
آن پای ديگر نمی آمد..چند ساعت بعد..خاطره ی عميق خانه، چه سکانس هايی که از جلوی چشمم
نگذشت..و بعد شنيدن صدای تو که در سوی مخالف من در دنيا بودی..هرشب يادم است..هرشب همه چيز
يادم است..هرشب، همه چيز يادم است.

نمی شود که نباشيد..بايد بياييد و تمام اشک های اين روزگار مرا پاک کنيد. اين کار شماست.

3.8.09
امشب اومدم بيست و سی ببينم. ميدونستم که حرص می خورم. اما می خواستم ببينم چی ميخواد
نشون بده!

بعد از گزارش مراسم پرشکوه تنفيذ امروز، مجری گفت که رئيس جمهور سرما خورده و بعد هم گفت که هواپيمايی که تو اهواز سقوط نکرده و ده دقيقه بعد از پرواز همونجا نشسته، مسافراش، خوشحال ترين مسافرای دنيان! حق هم داشت مجری کلاً!

بعد الان نشستم که اخبار ساعت 9 رو ببينم که باز هم حرص بخورم. من هميشه برام سؤال بوده که چرا اينقدر پاستوريزه بزرگ شدم که الان نميتونم يه جوری عصبانيتم رو خالی کنم سر اينا. الان تلويزيون داره روز ملی جوان رو تبريک ميگه. الان اخبار شروع شد.
فضايی سرشار از شکوه و معنويت، تنفيذ رأی ملت، ا! عمو پورنگ هم که هست! ا، اون يکی هم که هست! کی بود؟ صالح اعلا که صداشو دوس داشتم؟اوو! قران هم می خونن! کت شلوار سفيد حداد هم که دلبری ميکنه. حکم مرد "شجاع، سخت کوش و باهوش" تنفيذ شد، تا هنگامی که بر اين سراط مستقيم پايدار باشد. در مراسم پرشکوه تنفيذ فرموده شد هضم درونی "موارد" هم در انقلاب در جهت رشد صورت می گيرد. "بسيج توده" ها هم که يکی ديگر از پيام های انتخابات اخير بود. اعتماد متقابل ميان مردم و حکومت، باز بودن صحنه برای گفتگو هم نشانه ی اعتماد به نفس و مردم بود.ا، احمد نجفی هم هس که. زيادن ماشالاه هنرمندا و ورزشکارا! بعد گويا دل افسرده و نا اميد هم وجود نداره و فضای جامعه شاد ست. امتحاناتی هم در اين انتخابات برگزار شد که ... حالا ايرادی ندارد که امتحانات دانشگاه ها عقب افتاد. يک امتحان هم برای مسؤلان کشور است که اينها قدر اين نعمت رو بايد بدونن..قدر فروغی که مردم رو به پای صندوق های رأی کشيد. کلاً گفته شد که نابوديد و خفه شيد يا خفه تون می کنيم.