Wings of Desire :-)
24.10.09
بی انتظاری و محض بودنش را در خودم این چند روز آنجا فهمیدم كه تمام آنچه میخواستم آرام بودنش بود و نه هیچ چیز دیگر. نه میخواستم حرفی بزنم، نه شادی و ناراحتی ای را بگویم..نه میخواستم گوش دهد..نه دلم قنج میرفت كه کاری کنیم باهم، نه چتی، نه تلفنی، نه نوازشی...نه كه نخواسته باشم، اما دیگر مهم نبود. حیاتی نبود. فقط آرام بودنش و جا آمدن حوصله اش مهم بود..گوش دوست داشتم باشم اگر میخواست/میتوانست. بی انتظاری محض بود درونم. فقط میخواستم آرام بگیرد، شرایط خودش را درک کند، خودش هم خودش را بپذیرد، بغل کند، و امیدوار ادامه دهد؛ كه دست کم دلش تنها نیست. اما حرفهایم را نتوانستم بگویم. هنوز نمیدانم فهمید یا نه..و من چقدر دلم نزدیک است.
3.10.09
بی کلمگی
يه چيزايی هست که هميشه ياد آدم ميمونه..مثل خداحافظی ها..از پشت تلفن..توی فرودگاه..بعد از تولد آخر..مثل اولين ايميل بعد از سوار شدنت به هواپيما از اون آدما..يه چيزايی هست که هيچ برچسبی نميشه به احساسشون زد بس که نابند و از صميم دل يه آدمايی هستن که آدم باهاشون بی کلمه ميشه
..

بعد با بعضی آدم ها هست که بی کلمگی ات زياد ميشود..زيادتر از اينها که گفتم..آن قدری زياد است حجم معنا که بلد نباشی کلمه بگويی..آن قدر که فقط بايد بغلش کنی و همه ی بی کلمگی ات همانجا آن ميان جذب شود و آن وقت احساس ميکنی که سبک شده اي

اين گونه است بعضی آدم ها را که داری.
.
.
.

آدم های بی کلمگی من..اينجا باران است و ماه زير ابر است و پاييز ميگذرد و من می آيم پيشوازتان.

2.10.09


نميدونم چه بلايی سر اين سايت اومده. در راستای تر و تازه شدن دغدغه های فمينيستی داشتم ميچرخيدم که اين صفحه اومد. حدس ميزدم با سفر کردن به امريکا زن بودن برام جور ديگه اي مطرح بشه و سؤالای جديدی پيدا بشه. لينک ها رو نگاه کنيد فقط! از اين بدتر نميشد احساس نارضايتی هميشه ام از نگاه آدم ها به زن بودن، دست کم در ايران، خودش را بکند توی چشمم.
لوکينگ فر "مازليم لاو"؟! "فايند" ان ايشن "وايف"! گرجس چاينيز "ويمن"!

شايد فقط آسيا نيست..اينجا هرچند که ميبينم چطور پسرها دور دوست دختر ها و همسرانشان ميگردند، و چطور قدر دانند از حضور صبورانه و مهربانشان و چطور پا به پای هم و همراهند و تلاش می کنند، و چطور ميتوانی مهربان بودنشان را ببينی وقتی خسته از کار به خانه برميگردند، اما هنوز نميدانم "نگاه"شان چيست.

چه بر سر مردان اين سياره آمد؟

پ.ن. دورم بگردی فعلنه! :دی

1.10.09
بارانی ام
خيس تمناست