Wings of Desire :-)
24.10.09
بی انتظاری و محض بودنش را در خودم این چند روز آنجا فهمیدم كه تمام آنچه میخواستم آرام بودنش بود و نه هیچ چیز دیگر. نه میخواستم حرفی بزنم، نه شادی و ناراحتی ای را بگویم..نه میخواستم گوش دهد..نه دلم قنج میرفت كه کاری کنیم باهم، نه چتی، نه تلفنی، نه نوازشی...نه كه نخواسته باشم، اما دیگر مهم نبود. حیاتی نبود. فقط آرام بودنش و جا آمدن حوصله اش مهم بود..گوش دوست داشتم باشم اگر میخواست/میتوانست. بی انتظاری محض بود درونم. فقط میخواستم آرام بگیرد، شرایط خودش را درک کند، خودش هم خودش را بپذیرد، بغل کند، و امیدوار ادامه دهد؛ كه دست کم دلش تنها نیست. اما حرفهایم را نتوانستم بگویم. هنوز نمیدانم فهمید یا نه..و من چقدر دلم نزدیک است.
8 Comments:
Anonymous Anonymous said...
بی انتظار که باشی اما، همه جا را سکوت پر می کند. سکوتی نه زائیده ی آرامش، سکوتی لبریز از خالی. حفره ای بزرگ در دلت سر باز می کند و آرام آرام ریشه می دواند در وجودت. قلبت را که پر کرد، دیگر چیزی جز حفره ای سرد و خالی برایت به جای نمی ماند و همه جا را، تمام دور و برت را، سکوت پر می کند. خو می گیری به سلول بزرگ تنهاییت، بی آن که منتظر شنیدن صدای پایی باشی، گیرم صدای پای زندان بان...و من همیشه مردد بودم، میان انتخاب یکی از این دو، انتظار یا بی انتظاری.

8mede west

Anonymous Anonymous said...
بسیار گذشته است از آن سالهایی که: من بودم و انتظار بود.....و فرسودگی انتظار.....

بی شمار شد روزهایی که گذشت: در انتظار بی انتظاری....

اکنون اما سپری می شوند این روزها در حالی که: من هستم ولی انتظار نیست......

بی شمار می شوند این روزها در تلخی بی انتظاری...

در خود فرو می روم و آرزوی دوباره منتظر بودن می کنم......

چه ابلهانه بی انتظاری را انتظار می کشیدم.....

انتظار گرچه می فرساید و می خراشد اما تا وقتی منتظر هستی ....

انگار زندگی هنوز حرفی برای گفتن با تو دارد....

انگار هنوز چیزهایی هست که تو را به ادامه دادن و خواستن و رفتن وا میدارد...

بی انتظاری ......اما ......تلخ است.......

بی انتظاری یعنی سکون و سکوت و سرما.......

یعنی یک پایان جانکاه......



8 MEDE WEST

Anonymous mahsa said...
in arameshe nakhaste baz ham aramesh ast...ama tori k to khastei...
nazanin...bego tab biavarad
berozam...
booooos

خیلی سخته کامنت برای این مطلب گذاشتن

Anonymous Anonymous said...
Dear west,

اشعار سپيد حضرتعالي حقيقتا مايه انبساط خاطر و انقباض مخاط شد.اينجانب به عنوان يکي از دوست داران غزل معاصر به پيشگاه قافيه هاي شما سر تعظيم رديف ميکنم.
منتظر رمانها و داستانهاي جديدترتان هستيم.

نشر علفخواران
واحد مرکزي

All the Best
Almarkazi

Anonymous Anonymous said...
ba salam va arz eradat khedmate alafkhare markazi aziz age shoma movafegh bashid bahs dar mored KGB ro dar inja edame bedim
nazaretun ro lotfan elam konid/
ba tashakor
daftar markazi khadamat pas az forush 8mede west

Anonymous Anonymous said...
va man kamakan dar ajab az in ash'ar va oon shakhsiiate vala!!! baradare man bikhiial blog in bande khoda shin... gonah dare...
rasty ye serii matlab az net dar morede KGB download kardam, age khastin baratoon e-mail mikonam. :D

nazii bebakhash ke in karo mikonam,vali vaghean lezat bakhshe!!!!!! :D makhsoosan age postet jedii bashe!
(dadashe 8mede west).

Blogger Nazanin said...
:))