Wings of Desire :-)
2.5.10
اندر احوالات ما و ددلاینیزیمیسم
۱-وقتی ددلاین دارید و دانشجوی فوق یا دکترا درخارج(!) هستید و تنها هستید، چه غذایی میخورید؟
۲-بلال کباب میکنم، ذرت آب پز میکنم، اوت میل درست میکنم ماکزیمم با شیر، به سبزی سس رنچ میزنم و میخورم فکر میکنم کاهوست، نان و پنیر میخورم. تروپیکانا میخورم و نگرانم که وقتی تمام شد چه کنم. و هی در یخچال میروم میبینم چیزی ندارم.
۱- خب چرا به خرید نمیروی؟
۲- چون ددلاین دارم! میفهمی؟ استاد دارم که باید ازم راضی باشد و قند در دل آب کند که من شاگردش ام.
۱- وقتی غذایت تمام شد چه میکنی؟ از گشنگی میمیری؟
۲- تقریبا بله. با آب و اوت میل ادامه میدهم. اوت میل هیچ وقت تمام نمیشود. و در نتیجه اگر از یکسانی تغذیه نمیرم، از گشنگی نمیمیرم.
۱-دیگر چه کار میکنی؟
۲-دیگر هیچی، مینشینم صبح تا هروقت که بکشد مغزم.
۱- حالا محمود اگه بخواهد بیاید سازمان ملل چه؟
۲- سعی میکنم بخش فکر کردنی را به آن وقت بیاندازم بروم جلوی سازمان ملل فکر کنم.
۱-چیز دیگری داری بخواهی بگویی در شرح حال یک دانشجوی مثل خودت؟
۲- نه دیگر. فقط اینکه تنها ساپرت آدم هایت است که میماند در این شرایط.

پ.ن. خیلی پیام اخلاقی خوبی داشت، نه؟ :دی
پ.ن. من به کامنت های پست قبل باز خواهم گشت بعد از ددلاین ها. موضوع همچنان باز است.

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
مرضیه:
ددلاین چیه لطفا؟؟ سس رنچ چیه ؟!و تروپیکانا اونوقت چیه؟! تا صبح که میشینی چی کار میکنی؟! اوت میل چرا هیچ وقت تموم نمیشه؟!؟ مگه محمود میخواد بیاد سازمان ملل؟!؟

Blogger Nazanin said...
:)) alan ina ro man chejuri tozih bedam? :)) sose ranch sefide khosh mazas ba kahu divune mishi bokhori, tropicana ham ye aab porteghaale kheili khodaas, unam bokhori divune mishi. oatmil ham chon ziaaaade :D baaghie soal ha ro skip mikonam :D

Blogger billbill said...
albate be nazare man ba hich kodum az ina divune nemishi marzieh jun! in dustemun, az unjayee ke ghazaye ghalebesh nokhod o zorate, ina dige be nazaresh beheshte.

Anonymous Anonymous said...
:))))))))))))
kheili jaleb neveshte boodi ino,roohiyeie tanzet khoobe:X:*