Wings of Desire :-)
20.11.09
برای گلناز




نشسته بودم كه دیدم هم اتاقی معروف به اسبم، اومد تو اتاق و گفت
NasZi, this is for you.
منم تعجب کردم کلی. چیزی سفارش نداده بودم از آمازون. روشو نگاه کردم دیدم آدرس فرستنده نداره. بعد بازش کردم دیدم گلناز ه. الان پنج سال میشه از دوستیمون. و من خیلی خوشحالم كه اون روز برفی از سایت باهم برا اولین بار رفتیم قدم زدیم. تنهایی. بعد زمان كه گذشت، پخته تر شد..به قول یارو گفتنی، داره دم میکشه. بعد تر ها تصمیم گرفتیم با هم دوست بمونیم حتی وقتی من اومدم نیویورک و اون (تو) رفتی تورنتو. و هنوز داره دم میکشه.
و هنوز انقد سوییت ه كه خودشو برا من لوس میکنه مینویسه
"one of my so manyy best girl ferendd"
و برا خودش مینویسه
"your UNIQUE best ferend"
سوییت كه نه. پر رو! همون تخسی همیشگی كه توش(ت) بود، الان تو این چند خط داد میزنه.

خاطره زیاده. حضوری هم كه نه، اس ام اس و چت. حتی تلپاتی! یادته شعر خوندن و چت رو کاغذ سر کلاس فرهادی رو؟ در کل یادته چقدر پر رو بودی دیگه؟ من نگم بهتره. اس ام اس زدی به آریا كه این وحشی شده امروز رو من چایی ریخته؟ بعد گفت دلتم بخواد؟

مرسیییییییی! برا دفتر نه. برا حضورت. البته میدونم متوجه نمیشی از این چیزا. ولی خب دیگه! :دی خوش بین میمونم بهت شاید بازم پیشرفت کردی.
دوست دارم.
>>>>>>:******<<<<<<
پ.ن. هوی! پر رو نشیا! شترمرغ!
پ.ن. از این دفتر خفن هاس. اینم سایتش
12 Comments:
Anonymous shabnam said...
delam bara har dotoon kheili tang shode! >:D<

Blogger Nazanin said...
>:*< ..

Anonymous mahsa said...
slm nazi...
age manam vasat az esfehan gaz beferestam enghad mano tahvil migiri?;)
berozam

Anonymous sani said...
:) daste golnaz dard nakone

Blogger Aluvian said...
that makes everyone happy, and when its further and further, youll get happier and happier, 'cos love gets stronger and stronger

خوبه کلی کیف کردی ها واقعن لذت داره بسته دریافت کردن

Anonymous Anonymous said...
8mede west (pishro dar tape na maree)faghat ba narm afzare wirinte matn bala ghabel khundane

Anonymous Anonymous said...
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Anonymous Anonymous said...
kheili ghashabng bood, ajab doostaye khoobi!! afarin, shad bashii...(dadashe 8mede west)

Anonymous Anonymous said...
8mede weste aziz , matne namaree to khoondam! kheili gghashang bood!! baraye inke baghiie ham bahre bebaran linke downloadesho mizram inja: http://www.!!!!!!.org/???php.ir!!:D (dadashe 8mede west)

Blogger PaYaMv3 said...
:)))))))
Raziam az Golnaz babate sms i ke be Arya zad:D
miss you both >:D<

Blogger billbill said...
man harchi fekr mikonam mibinam unruz Ariya nagoft "deletam bekhad", avalesh goft mage chi kar karde?! baadesham goft man say mikonam moraghebesh basham be kasi azar naresune! :/