Wings of Desire :-)
22.2.09

يو ريچد ... پليز ليو يور مسج
سلام..ده روز نگران بودم و دستم به هيچ جا بند
نبود تا شماره جديد رو
ديدم..دلم خيلی تنگ شده برات، امشب تو اتوبوس گريم
گرفت
دی. مراقب خودت باش:

اگر من هر از گاهی خسته شدم
صبور باش
تنهايم مگذار
تنهايم بگذار
آرام باش
قضاوتم مکن
بگذار بدانم که پذيرايی اگر هستی
اگر خسته و ترسان و پريشانم
شانه هايم را نگاه کن و بار بر آنها را
دلم را ببين که زلال است
و بگذار بدانم که می بينی
آن وقت از سرما يخ هم بزنم، قوی تر از پيش بر ميگردم
دست من اينجاست
"می شناسم اين موهبت را که اجازه دارم خود را رها کنم و نه اينکه نابود کنم فقط از اين طريق می توانم هميشه دوباره بلند شوم."
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
يو ريچد ... پليز ليو يور مسج, bahaale haa vase amozeshe english be doostaan

Anonymous Anonymous said...
salam web zibaee darin omid ast piruz bashin.
lakzaban.blogfa.com
azizi

Anonymous Anonymous said...
و همیشه می مانی !!!

سلام خانم نازنین
آشنااز کلاس دوست داشتنی هستم.
داداش عادل رو سلام برسونید .
lovingclass.blogsky.com

Anonymous Anonymous said...
نمی دونم چرا منو یاد "شب یلدا"ی پور احمد انداخت.