Wings of Desire :-)
7.10.08
تو کتابخونه ی دانشگاه نشستم..حوصله ام از خوندن مقاله ی شصت صفحه اي سر ميره..اتفاقی کليپ
.
Don't give up, You are loved
. رو می بينم

اگر خودم مجری (!) اين کليپ بودم، حسم خيلی شبيه وقتی بود که ورزش می کردم با تمام سختی، و به هر حال هر حرکتی رو که می بايست انجام می دادم ادامه می دادم که به خودم ثابت کنم که "می تونم". يکی از جذابيت های ورزش کردن هم برام همين اراده و ادامه ست. حسی از قدرت و اميد! تعجب می کنم که در کودکی از ورزش گريزان بودم. شايد برای نا آگاهی من و معلم های ورزشم بود.

حالا، در حالی که کار هايم زياد و سختند، نتيجه معلوم نيست..و احساساتم صافند، شفاف و جوان و شايد آسيب پذير و ظريف..ادامه می دهم..خوب راستش گاه بازی بازی هم می کنم! من خودم هم دقيقاً درک نمی کنم که چرا اين طور شده ام(با چيزی جز شهود درونی ام)..اما چند ماهی هست..برای همين فکر می کنم چيزی بيش از يک توهم يا اتفاق يا بی خيالی است که اين قدر نسبتاً کم مشوش می شوم و با "همه" ی واقعيت هايی که وجود دارند، "آرام" ام.

حال من خوب است،
دلم کمی هوای تازه ی باران خورده می خواهد
کمی علف تازه و يک دشت فراخ که بدوم
و
فراوان مهر
...
انگار که از آغاز برای مهر بود که آمدم..هرچه می گردم، چيز ديگری اين قدر وسيع نمی يابم
10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ببینم مطمئنی اونی که دستت گرفتی مقاله است . من شک دارم یه مطلب 60 صفحه ای مقاله باشه . شاید کتابی چیزیه .
دوما تو کتابخونه نشستی کلیپ میبین ؟ !!! خیلی پیشرفته اید بابا . :-)
ورزش کن برات خوبه . :-)

Anonymous Anonymous said...
ديشب رييس جمهور در گفتگوي تلويزيوني صحبتهايي مي‌کردند که من از اين همه هماهنگي بين دولت و ملت شگفت‌زده شدم.
ايشان حسي از قدرت و اميد داشت و مي خواست به خودش و ديگران ثابت کند که " مي تواند". و مي گفتند که با وجود همه واقعيتهايي که وجود دارند کشور آرام است
و بعد هم مهرورزي و از اين حرفها
انگار که محمود از آغاز براي مهر بود که آمده است.
:D
هيچ کس دقيقا درک نمي کند که چرا اينجور شده است

الفيا

Anonymous Anonymous said...
ديشب رييس جمهور در گفتگوي تلويزيوني صحبتهايي مي‌کردند که من از اين همه هماهنگي بين دولت و ملت شگفت‌زده شدم.
ايشان حسي از قدرت و اميد داشت و مي خواست به خودش و ديگران ثابت کند که " مي تواند". و مي گفتند که با وجود همه واقعيتهايي که وجود دارند کشور آرام است
و بعد هم مهرورزي و از اين حرفها
انگار که محمود از آغاز براي مهر بود که آمده است.
:D
هيچ کس دقيقا درک نمي کند که چرا اينجور شده است

الفيا

مگه مقالات شصت صفحه ای برای خوندن نوشته شدند؟

Blogger Nazanin said...
الفيای عزيز، بنده هستم در خدمتتون! يعنی شما ديوار از ديوار من کوتاه تر پيدا نمی کنی، نه؟؟! :D
---
جملت ايهام داشت علی
! يعنی واسه ی خوندن نوشته نشدن، يا اصلاً کلاً نوشته نشدن؟
ميگم شما دستيار نميخوای من بيام اونجا؟؟!
اون وقت اصلاً هر مقاله اي بگی می خونم! اصراری رو تعداد صفحاتشم ندارم!

Anonymous Anonymous said...
avalan dalile gorizan boodan az varzesh dar koodaki ke vazehe!! ama dalile alaghe be varzesh dar senine javani ba roohiyeye asib pazir albate ke vaazeh-tare (laghari) keep going, dont give up

Anonymous Anonymous said...
faghat khastam begam ke khoondam matlabeto. mamnoon.

Anonymous Anonymous said...
lotf konid be man begin 8mede chist va dar koja zendegi mikonad?
ba tashkor 8mede west......

Anonymous Anonymous said...
Bishtar Aban! :D rasti man nazaram avaz shod!payam ke tavalod begirim!:D

Anonymous Anonymous said...
salam
matalebe jalebi darin
hatman be manam sari bezanin
shad o raha