Wings of Desire :-)
8.4.08
تا دلش خواست باريد. هرچند که دلم بيشتر می خواست. صبح که حياط، اولين جايی که
نگاهم صبح ها دلتنگانه می خواهدش را ديدم، يک لحظه سکوت تمام وجودم را گرفت..هنوز هم. ديشب دلم
باران خواسته بود..تا همان دمدم ها هم بيدار بودم و نيامده بود..اين روز ها زياد غافلگير می شوم.من متعجبم از هستی.


---

دوست من،

آن چه می فهمی
از آن توست،
و تو مگر نمی دانستی
که نداشتن را غم است و
داشتن را غم ها؟

آن چه می فهمی
از آن توست،
گيرم که غمناک هم باشد

فرقی ندارد
شاد يا غمناک
هست آنچه که هست

---

دلم برای احساس آسانی تنگ است. دوری از سختی. سخت است.

صائب تبريزی:
دل عبث چندين ز تقدير الهی می تپد
می شود قلّاب محکم تر، چو ماهی می تپد

با من خره. چه کنم که تقدير را نمی فهمم.

---

تئوری جديد بنده: حجم اندوه را به جايی نتوان بردن. تنها راهش تبديلش به شادی است، و
آن گاه آزاد کردن آن، و اين يک چرخه است
و اين يک مسأله ی باز است، جايزه اش هم هرچه که بخواهيد.


9 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Emruz dele manam gerefte bud ! Uni nraftam :( Zendegi sakht shode, har vaght be in jahash mirese ke bayad entekhab koni sakht mishe ! :(

Blogger yasaman said...
gahi vaghti nemituni entekhab koni sakht tare
hajme andooham shadi nemishe, khasteam

Anonymous Anonymous said...
zaheran inja hame bahseshon sare entekhabe...!ama ...mohem ine k inja ham barune...va to nemidoni nazanin ke cheghadr zayanderode roshan naz shode..mesle cheshmat ke az tush sedaghato...JAVDANEGI mibare...
lahze hat por az SABZ...va labkhandat hamishe por az bahane!
mibosamet...

این نظریه قشنگه اما راستش من آخرین بار که از ایران می اومدم حکم بزرگی از اندوه با خودم آوردم سخت بود اما سخت تر از اون تبدیلش به شادی بود بدون تردید

حکایت غریبیه

Anonymous Anonymous said...
nazaninam delam barat tangshode!kash mishod bebinamet!

Anonymous Anonymous said...
salam in ghabliyast

Anonymous Anonymous said...
inam jadidde

Anonymous Anonymous said...
hame ke dep o dahoonan ke...

Anonymous Anonymous said...
����
�� �ی�� �ی�ی ��ی�� ��� �� ��� ��� � ���� ���ی ��� �� ����� �� ���� ������ ���� ���� �� ��� ���
�� �����ی �� �� ���� �� ����ی �� �ی� ����ی ��....�� �ی� ���� �� � �� ���� �ی���� �� ��ی ����...
�Ǎ��� ����� ��� �� ��� �ی �� � ی� ���� ����ی �ی����!!
��� ���ی ����ی...