Wings of Desire :-)
17.10.05
آدم ها از هم جدا می شوند
آدم ها روز به روز از هم دور تر می شوند
آدم ها ترسو می شوند
آدم ها مريض ، افسرده ، و عصبانی می شوند
آدم ها مهر را اشتباه می گيرند
آدم ها ديگر فکر نمی کنند
آن ها نگاه هم نمی کنند ، تماشا هم .
آن ها حتی گريه هم نمی کنند
آن ها ديگر هيچ کاری نمی کنند
آدم ها عادت می کنند
آدم ها به هم سلام می کنند بی آن که سلامی در کار باشد
از اين هاست که آشفته ام ، ای يگانه دوست من
با اين توصيف دو سؤال :
يکم . آدم ها چه کسانی هستند ؟
آدم ها کسانی هستند که مرا از خودشان نا اميد می کنند ، خسته ام می کنند . نه ! فکر نکن که می گويم آدم ها خوب نيستند . آن ها خوبند . همه شان .
من درد را با آن ها می فهمم . از اين فهميدن ها امّا ، نمی خواهم .
دلم به حال آن ها می سوزد . از اين دل سوزی ها نمی خواهم
دوم . دست توانای طبيعت که اين همه حوادث و عجايب به وجود آورده ، برای چه آدم ها را از ورطه ی حيوانيت به درجه ی انسانيت رسانيد ؟ اگر آن ها را به همان حال می گذاشت چه می شد ؟
...
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
taze adama ms ham migiran,cheshmak

Anonymous Anonymous said...
ghashang bood
arash l :D

Anonymous Anonymous said...
adamha beham vasl mishavand
adamaha rooz be rooz beham nazdik mishavand
adamha ghavi mishavand
adamha fekr mikonand
anha minegarand
gerye mikonand
adamaha beham salam mikonand
azinhast ke khosh halam
ey khodaye man . in adamha che mojoodati hastand?
kasani hastand ke be man omid midahand
2, eykhodaye man che mojoodati afaridi !!!

Anonymous Anonymous said...
تقدیم به نازنین

در انتهای جادهُ جادویه صدایت پرتگاهیست
من
مست و طربناک
بال زنان
در چمن راه نغمه پرداز صدایت
جاده ها ساختم با خود درون خویش خود
خاطرات جان گرفت
برد مرا
پس از چندی شدم بیدار
صدایت کم کمک
آهنگ میباخت
شدم حیران و دیدم لب پرتگاه صدایت ایستادم
صدا کردم
که گیری دست من را
صدا آمد
رسیدست به سر عصر، وقت تنگست
سقوط کردم درونه عمق صوتگاهیت
بیافتم پنجری، باز کردم
درونش را نگاه و ناز کردم
بدیدم قلبی داری تو ز شیشه
چه سنگهایه بزرگی
زار کرد
روح ریشه
روح تیشه

نازنین عزیز شب درکیسهُ کشیده بر دوش
ستاره های رنگین برایت به ارمغان آوَرد.خوش باشی
سعید از برلین

Anonymous Anonymous said...
ba in comment ghabli bishtar movafegham ta ba neveshteye to. harchand ke hadaf bishtar sar zadan bod ta neveshtane ye comment dorost hesabi :D

Anonymous Anonymous said...
adamha hame farzandane yek rasooland va khod resalaty bar ohde darand har yek be andazeye tavaneshan va dar masire zendegy ba ham movajeh mishavand bazy adam ra be anjame resalet nazdik va bazy door mikonand adamha in hastando ensanha oonike bayad rajebeshoon ketab nevesht fara tar az darke ma farzandane adam

Anonymous Anonymous said...
best regards, nice info » » »