Wings of Desire :-)
29.4.05
يک توانايی هست که خيلی ها ندارند و آن فهم معناست.
12 Comments:
Blogger Mostafa said...
جدا خوشم اومد
اين يكي رو گل گفتي
معلومه با آدم حسابي طرف هستم

Blogger Nazanin said...
/:)

Blogger Naser said...
سلام
دقیقتر می گی منظورت چیه؟
ناصر

Blogger Nazanin said...
مثل اينکه مبهم حرف زدم باز،ياد نميگيرم چرا؟
:(

سلام
فهم معنا،منظورم اينه که خيلی وقتا خيلی رفتار ها،حرف ها،در هر قالبی که باشند خوب،
معنايی دارند برای خودشون،يا مثلاً يک بخشی از اينکه ميگم کسی فهم معنا داره اينکه
هنر و زيبايی رو ميفهمه،ميدونی...
آخه من خيلی ها رو ميبينم که اصلاً انگار...
امّا راستش ديشب يه لحظه اومد تو ذهنم که خيلی ها اين طوريند،امّا تعداد آدما خيلی خيلی
خيلی خيلی ... بيشتره
!
نظر لطفاً
:

Blogger Lilith said...
خیلی ها ندارن ؟ خب قبول ، ... حالا فکر می کنی تو داری؟
;D

Blogger Nazanin said...
آره،من اينو در مورد خودم ميدونم که دارم،اونم از نوع کمياب و ...اش
؛)

Anonymous Anonymous said...
salam , nazanin khanoom
chera javabe offo nemidid? age nareside , begam ke porside boodam ke ima va yaghii az nazare man , ro fahmidid yani chi ya na? age na yekjoore behtar tar tar balad shodam ke tozih bedam
korkor117

Blogger Nazanin said...
سلام
برای تأخير متاسفام.

من متوجه شدم،اما سؤال چيه؟فکر ميکنم اينا کلمه اند،ميتونی هر طور که بخوای دوسشون
داشته باشی،پس من منتظرم هستم که به طور جديدی بگی.

Anonymous Anonymous said...
va albate tavani hayi dr man hast ke hich kas nadarad :-"

Blogger Naser said...
سلام نازنین
فکر کنم متوجه منظورتون شدم و البته باهاتون متوجه ام. من یه بار یه چیزی گفتم پیش دوستهام که اونها هم برام دست گرفتن و برای زیاد برای خنده تکرارش می کنن. گفتم که به نظرم دنیا رو داره بلاهت می گیره؛ یعنی هم تعداد ابله ها داره بیشتر می شه و هم عمق بلاهت داره بیشتر می شه.
راستی من لینک وبلاگ هامو توی وبلاگتون دیدم. خیلی شرمنده کردید. ممنونم.
باز هم ممنونم هم از بابت کامنت گذاشتن و هم از آدرس وبلاگم.
خیلی از آشنایی تون خوشحالم و می خواستم بدونید من هم این چند روز آخر مرتب وبلاگتون رو تعقیب می کردم (که بگیرمش :) ).
ناصر

Blogger Naser said...
می دونید داشتن دوستهایی مثل شما چقدر انرژی می دن به آدم برای بیشتر نوشتن و بهتر نوشتن؟
راستی این کامنت رو به تقلید از روش خودتون گذاشتم.
ناصر.

Blogger Nazanin said...
سلام
مرسی ،شما لطف داريد.:)
حالا دنيا رو داره بلاهت ميگيره؟

موفّق باشی،
نازنين