Wings of Desire :-)
21.4.05
اين ... هم عجب چيز خوبيه.
11 Comments:
Blogger Naser said...
سلام
این اولین کامنت من روی وبلاگ تو هستش نازنین
من فکر کنم چیز خیلی به درد بخوریه
اما سعی می کنم ازش استفاده نکنم. چون توی دنیای خارج (خارج از نوشته) معادلی نداره. آدم ممکنه حرف نزنه، مطلب رو بپیچونه یا حتا بگه بقیه ی مطلب رو نمی خواد بگه. ولی هیچ وقت نمی گه سه نقطه.
... زاییده ی شرایط نوشتاری ماست. یادتونه ابراهیم نبوی چه استفاده ی طنزی از ... می کرد.
فدای شما، ناصر

Blogger Nazanin said...
سلام
مرسی از اينکه نظرت رو گفتی!
؛)
امّا فکر ميکنم وقتی که ميپيچونی حرفاتو،سه نقطه نيست،سه نقطه برای من يه جور رمزناکيه
خوشم ميآد ازش،آها،ياد شمس هم در کتاب خطّ سوّم هم می افتم ...
از ابراهيم نبوی،نه يادم نيست،چه استفاده اي ميکرده؟
متشکّرم!
:)؛)

Blogger Nazanin said...
آها،يه اشتباهی پيش امد،سه نقطه برای من رمز آلوده،پس
Ok!
MerC

Anonymous Anonymous said...
salam nazanin khanoom
man nemidoonam harfamo kojaye blogetoon benevisam , bekhatere hamin aslan neminevisam va baratoon off mizaram
korkor117
bye bye

Blogger niyoosha said...
bah bah, cheshmo delam roshan!!!
8-x

Blogger Nazanin said...
جانم؟!

Blogger Naser said...
یه بابایی حرف باحالی زده. می گه عرفا صداها سال همه رو علاف خودشون کردن واسه ی یه حرف عجیب و غریب که آخرشم می گن اون حرف نگفتنیه.
یه کمیش شوخی بود البته. من هم شمس رو خیلی دوست دارم و فکر کنم دومین مطلب وبلاگم یه حکایت زیبا از مقالات شمس بود اصلا.
اگه یادتون باشه گزارش قتل های زنجیره ای که اون دوره دراومد و ایضا پرونده ی کوی دانشگاه، به جای اسامی همه ی افراد و ارگان ها سه نقطه گذاشته بودن (داخل براکت هم بود اگه اشتباه نکنم) و نبوی هم می اومد مطالب طنزش رو پر از این سه نقسه ها می کرد. خیلی بامزه می شد.
راستی متوجه نظرتون درباره ی کامنتم هم شدم (که پرسیده بودم توی کامتن وبلاگ خودم). ممنون می شم بیشتر به ما سر بزنید.

Blogger Ali.Mohtashami said...
خدا سازنده ش رو خير بده

Blogger Nazanin said...
To Korkor

جوابشو ميبينی؟

از کجا؟!
به پاسخ چه کسی ميتونی اعتماد کنی؟!!!!
چه استنباطی؟چه جور استنباطی ميتونی بکنی؟
يعنی تا وقتی که خودت قبول نداری،ايمانه و بعد از اون يقين،درست فهميدم؟
اصلاً مگه استنباط کردنيه،؟چرا دنبال اثباتش هستی؟فکر نميکنی داری خرابش ميکنی؟
اما من هر حرکتی رو تحسين می کنم.
برو جلو،اما سعی کن خوب درس بخونی
؛)
اون نوشته اي که گفتم رو خوندی؟نظر من فعلاً که اونه
:|،موفّق باشی.

bezar fekr konam!kam chizi nist

Blogger Nazanin said...
با خواندن اين که عرفا اين همه وقت بقيه و حتا خودشون رو علّاف ميکردند و در نهايت ميگويند که
آنچه که هست نا گفتنيست،ياد سخنی از برادرم افتادم،بهم گفت،
آدم بی کار و شکم گرسنه==>عارف
آدم بی کار و شکم سير==>فيلسوف

;)

از آنها که گفتيد هيچ چيز تقريباً به ياد ندارم،اما تصورش خوب خالی از لطف نبود،اين هم که به جای
اون همه آدم ... بذاری برای مطلب طنز فکر خوبی بايد باشه.

Anonymous Anonymous said...