Wings of Desire :-)
14.2.05
ديشب و من و حال خوش:)
ديروز خيلی برام روز تازه ای بود،ديشب خيلی آروم ولی با شور و شوق خوابيدم،اين حس عاليه(ولی من ازش عالی ترم) اگه بخوام براش دليل بيارم،يا شايدم علّت،ميتونم به اين موارد اشاره کنم:
*سه تا کلاس خوب داشتم!
*هديه دادم
*طبق قراری که با خودم گذاشته بودم،ريسک هم کردم،يعنی کاری که نميدونستم چی ميشه
آهان،تصميم گرفتم که سنگينی احتمالی واحدامو بپذيرم،و يکی از همين 3 تا درس توپّمو حذف نکنم(البتّه من کلّا دل زدم به دريا،يکی از (ريسک هايی که کردم همين تصميم قاطعانه بود
6 Comments:
Blogger Lilith said...
اِ ...پس اصول رو حذف نمی کنی ؟ ... نمی دونم چرا وقتی این رو خوندم اینقدر ذوق کردم !... شاید چون خودم هم می خواستم بگیرمش ... در هر صورت امیدوارم موفق باشی
:)

Blogger Nazanin said...
Na,hazf nemikonam,vai che bade finglish,omidvaaram ahmaghane nabaashe!
merC
rasti nagofti oon dokhtare kie:D

Anonymous Anonymous said...
برای من هم خوب بود چون با وجود بیدار ماندن دیشب، یک هدیه با ارزش گرفتم.
بعدش سر یک کلاس مهم چرت زدم و آدمای مهم نیگام می کردن! بعداز چرتم یک سوال پرسیدم که همه چرتشون پرید(!) بعدش توی راه، خودم چرتم پرید.

Blogger Nazanin said...
چه با مزّه ،يکی ميده و خوب ميخوابه ،يکی ميگيره و بيدار ميمونه و بعد هم در حال چرت زدن
سوال های اساسی و سخت ميکنه ،امّا آخرش خوب ميخوابه!
چه با مزّه،پس خوبه!
:)

Blogger Lilith said...
؟!!!!!!!!!!!
از نازنین عزیز تقاضا می کنم یک بار دیگه دو جمله ی اول کامنت آخرش رو بخوونه و برای خودش معنی های مختلفش رو مرور کنه ! ... از دختر به این خوبی انتظار می ره که ... یعنی انتظار نمی ره که ... اصلا ولش کن

;)

راستی کدوم دختره رو می گی؟(توی کامنت اولیت)

Blogger Nazanin said...
ا،از دختر با هوش و .. مثل تو عزيزم ،انتظار ميره که انقده مشکوک صحبت نکنه آخه،من هيچی
نفهميدم،يعنی نميدونم کامنت اوّلی کدومه و آخری کدوم و کجا آخه ،ميدونی که من آخر
هوش و استعدادم،هر چند که الان خيلی حالم گرفتست،ببين ديگه چقدر عزيز بودی که اومدم
خدمتتون دارم به حضورتوم توضيه عرض ميکنم،قربونت،منتظرم که بگی کدوم ها رو ميگی،با کمال
ميل جواب ميدم خانومی


;)